Medlemskab af Bugatti Club Denmark

BCD er en klub for entusiaster.

For at blive medlem af BCD skal du være i besiddelse af en Bugatti eller have anden, særlig tilknytning til Bugatti samfundet, nationalt eller internationalt. Alternativt skal du være i besiddelse af en anden tilsvarende, sjælden bil, fortrinsvis fra før 2. verdenskrig.

Medlemskab forudsætter, at du er medlem af Dansk Veteranbil Klub, og at du bliver anbefalet af et eksisterende BCD medlem.

Hvis du ønsker at ansøge om medlemskab skal du skrive til klubben. På info@bugatticlub.dk.

Æresmedlemmer

Erik Koux
Jørgen Henckel Møller (1934 -2020)

Ved stiftelsen i 2018 tildelte Bugatti Club Denmark æresmedlemskaber til Erik Koux samt til Jørgen Møller. Begge var med til at stifte den første danske Bugatti klub i 1960erne og har haft stor betydning for Bugatti traditionen i Danmark.